Detaily projektu

Lomax Online

Další novinky
Kontakt
   Business
     Thermaflex <<
   Fórum
   FAQ
   Návštěvy
   Stats cs/en
Media Hall
MS FlightSim
NT v. Internet
Digital Conv.
Favorite SW

 

Vlastnosti projektu Objednávky Thermaflex

Objednávkový katalog společnosti Thermaflex, zaměřený především na jejich registrované velkoobchodní partnery. Ovšem i anonymní klienti mohou prohlížet zboží, ceny a objednávat. Anonymní klient také může vyplnit dotazník a na jeho základě bude kontaktován obchodním oddělením a stane se tak registrovaným klientem.

25.05.2002
Napište mi!
Write me!

 

Vlastnosti systému (stručně):

  • všechno zboží, ceny a obchodní partneři (vč. jejich aktuálních slev, odvozených z obratu apod.) se automaticky přenášejí Internetem z ekonomického a skladového informačního systému, který je používán na lokální síti v sídle zadavatele.
  • objednávky, které klienti v systému sestaví, jsou automaticky přeneseny do inf. systému zadavatele, mezi ostatní objednávky, kde je odpovědný pracovník pouze překontroluje a pak odbaví.
  • systém pracuje se stejným vypočtem koncových cen pro klienty, jako inf. systému zadavatele. Zadavatel používá složité schéma různých kombinací celkem čtyř druhů slev, které mají různí klienti různě aktivní. Přes to všechno se v objednávkách na webu klientovi spočte stejná koncová cena, jaká bude spočtena posléze po odbavení objednávky přenesené do inf. systému zadavatele.
  • zadavatel je upozorněn informačním e-mailem na:
    • každou právě vystavenou objednávku (i s odkazem na detail této objednávky)
    • každou novou registraci, kterou klienti provedou (i s odkazem na detail této registrace)
  • fulltextové hledání v názvech a popisech zboží -- hledá se automaticky jak v názvech, tak krátkých charakteristikách zboží. Uživatel pouze vybere, zda se jím zadaný řetězec má najít uvnitř textu, nebo od jeho začátku (nemusí tedy vědět nic o zástupných znacích, i když i ty fungují).
  • pracovníci zadavatele mají přístup do systému na spec. stránky, kde mohou nastavit různé parametry systému. Např.:
    • různým odběratelům zde přiřazují jména a hesla pro přihlášení.
    • nastavují výše pásem slev (ty se obvykle nemění).
    • mohou kontrolovat odeslané i rozpracované objednávky klientů.
    • atd., nastavují další parametry, které nelze získat z inf. systému zadavatele.

    Existuje několik úrovní přístupů pracovníků zadavatele, např. pouze s přístupem ke správě výše slev, či i s přístupem ke jménům a heslům klientů.

  • žádná zbytečná grafika, rychlé nahrávání stránek. (Ovšem když klient chce, může mít všechno v grafice nebo Flashi; proti gustu...)
  • je zvažována verze s obchodování v měně euro.

Jaké má výhody registrovaný klient oproti anonymnímu:

  • nemusí před objednávkou vyplňovat kontaktní údaje. Staří, že se přihlásil přiděleným uživatelským jménem a heslem.
  • rozpracovaná neodeslaná objednávka mu je zachována i pro další přihlášení.

Jaké má výhody anonymní klient:

  • až do odeslání objednávky, pokud se pro ni ovšem rozhodne, o sobě nemusí prozrazovat žádné údaje.

Systém má i další podstatné vlastnosti, které zde kvůli obchodnímu tajemství zadavatele nelze zveřejnit.

Kde a jak vyzkoušet

Pokud máte zájem o takový systém, neváhejte si jej vyzkoušet. Můžete si tak i jen jako anonymní uživatel vyzkoušet mimo jiné, jak se zobrazuje nabízené zboží, jak je tříděno do skupin, jak se v něm dá hledat (ať už názvy obsahující, nebo názvy začínající na nějaký text), atd. Můžete přidávat zboží do objednávky, začnou se Vám vyčíslovat aktivní slevy. (Objednávku pak nemusíte odeslat, jde o ostrý provoz.) Pokud máte zájem o další informace, neváhejte mne kontaktovat.


Karel Fajkus
7.3.2002

(c) 2002 Karel Fajkus